Anlık İleti - 6 / Ve Sen...

4 Temmuz 2009 Cumartesi

 

Gün geçtikçe sessizliğe gömülüyorum,
Çıkarken bile duymadığın sesim artık hiç çıkmıyor
Ve sen hiç duymuyorsun beni...


Artık istesen bile duyamayacağın zamanlar yaklaşıyor
Ve sen hiç bilmiyorsun beni...


Sana attığım her adımda, sana yaklaşma çabalarım boşa çıkıyor
Kendimden de uzaklaşıyorum üstelik
Ve sen hiç görmüyorsun beni...


Umrunda olmadığım zamanları silip atmak istiyorum
Ve sen hiç umursamıyorsun beni...


Ben imkansızlıklara yelken açarken
Seni dilerken, sana yönelirken
Ve sen hiç anlamıyorsun beni...


Ben seni bu kadar çok severken
Ve sen hiç sevmiyorsun beni
Ve sen hiç sevmiyorsun beni
Ve sen hiç sevmiyorsun beni...




04.07.2009 / 00:20

7 yorum:

Özgür dedi ki...

Ve sen hiç sevmiyorsun beni...


Nerden biliyorsun ki?

ne ki bu dedi ki...

Galiba çok belli oluyor...
Benim kendimden kaçtığımdan daha çok kaçıyor benden...

Ya da belki de senin dediğin gibidir. Belki de seviyordur... Seviyordur... Seviyordur...

Ama sevmesi için önce, benim ona olan sevgime inanması gerekir değil mi?...
Öyle işte...

KınıX dedi ki...

Bence sevgine inansa da sevmiyordur.

Belki de seni hiç haketmiyordur?

ne ki bu dedi ki...

Ne diyelim, sağlık olsun Kınıxcığım...
Kendi bilir...

Özgür dedi ki...

Bence sevdiğini bilmiyordur. Bilmesi için bir işaret gerekiyordur. Ve bundan eminim. Rezil olmak korkusuyla yıllar kaybetmemek gerek. Kaybedenleri örnek almak gerek. Sevdiğine bir işaret vermek gerek. Zaman kaybetmemek gerek. Haydi bakalım...

ne ki bu dedi ki...

Sevdiğimi biliyor. Galiba yüzsüzlük ettim bunu kendisine ifade ederek. Belki de bende kalması gerekiyordu ölene dek...

Özgür dedi ki...

Yüzsüzlük denmez ona. Sana karşı ilgisi vardır ve ya yoktur bunlar muhtemel ama sevgini söylemek yüzsüzlük değil. Yani genelde erkekler söylüyor.Bütün erkekler yüzsüz o zaman bu durumda. :D
En iyisini yapmışsın emin ol.

Yorum Gönder