Anlık İleti - 3 / Özür Dilerim...

7 Mayıs 2009 Perşembe

 

Yalnız başıma "sensizlikle" başa çıkamıyorum... Ne olursun anla...
Anla artık, dayanamıyorum...
Anla artık, tükeniyorum...
Anla artık, sözlerim sana...
Anla artık, gözyaşlarım sana...
Anla artık, korkuyorum...
Anla artık... Beni anla... Sana olanı anla... Sensiz yapamadığımı anla...
Bir de rica etsem;
Seni ne kadar çok sevdiğimi anla...

Hiç mi olmayacak gerçekten? Hiç mi sevmeyeceksin? Hep mi imkansız olacaksın benim için?
...
İmreniyorum sana...
Böylesine bir sevgiye kayıtsız kalabilmeyi başarıyorsun ya...
Çok güçlüsün sen...
Hayranım sana...

Senin için, hep silik bir nokta olacağım değil mi? Gerçi ben senin için "hiçbir şey"im... Hangisi daha kötü, bilemedim...


"Sus" diyorum kalbime, beni dinlemiyor... Özür dilerim...
Seni ilgilendirmeyen şeyler yazdığım ve hissettiğim için çok özür dilerim...
Çok özür dilerim seni çok seviyor olduğum için...


07.05.2009 / 02:55

0 yorum:

Yorum Gönder