Sebepsizliğimin Sebebine Dair - 5

2 Nisan 2009 Perşembe

 

Beni umursamayışlarına bulanıyor duygularım
Bir umursamayış, iki, üç, dört…
Boğuluyorum bir sürü adedince…


Sen beni hiç yormuyorsun
Teksin, aramıyorum seni
Karıştırmıyorum başkalarıyla
Bir tanesin zaten
İşte oradasın.
Neresi mi?
Elimin yetişmediği yerde…
Gözyaşlarımın görülmediği kadar uzak bir yerde…
Görmeye tenezzül etmediğin bir yerde…
Belki de bir yersizlikte.
Belli bir yer olsaydı eğer
Kendime anlam yüklerdim teker teker…


Tüm anlamlarım sana
Anlamsızlıklarım bana.
Susuşlarım, gözyaşlarım, umutlarım sana
Ben sana…
Hiçbir şey kalmadı benden geriye bana…


Karanlıkta dağılmış bir yap boz gibiydim…
Parçalarım görülmüyordu bile ortalıkta.
Bir gülüş düştü sonra yüreğime
Parçalarım birleşti tarifsizce.


Yüreğim bana seslendi
Beni bulduğunu haber verdi.
Kendimi görecektim heyecanlıydım
Şifreydi gülüşün,
Kendime ulaşmamdaki…
Ama aldın onu elimden
Kanadı ellerim sensizlikten…


Gülüşün nerede…
Sen neredesin…
Yalvarırım es geçme…
Anlatamam sana bu yüreği…
Anlayamazsın bu yüreği…
Anlamıyor musun bu yüreği…
Ne hale getirdiğini…
Seni ne çok sevdiğini…


...03.2009

0 yorum:

Yorum Gönder