Belki de Ben

27 Mart 2009 Cuma

 

İçim acıyor.

Nedenini bilmediğim bir sebepten dolayı bu yürek kanıyor...
Ey Özlediğim! En Özlediğim!
Kimsen sen ne olur yüzünü göster, ne olur tut ellerimden, bırakma beni bana, bırakma beni tek başıma... Korkuyorum yokluğunda. İçime hüzünler oturuyor.

Nedenini bilmediğim bir sebepten dolayı bu yürek kanıyor...
Sana ulaşmak istiyorum en yalnızlığımda. Açıyorum ellerimi sana, arıyorum kapalı gözlerle seni bir muammada. Ulaşabileceğimden umutsuzum ama bakıyorum yine de sana. Gözlerim kalbimde boş boş dolaşıyor.

Nedenini bilmediğim bir sebepten dolayı bu yürek kanıyor...
Acınası halime gülüyorum. Terkedilmişliğimle dalga geçiyorum. Beni, benden nefret ettirmek için epey uğraşıyorum...
Belki de ben...
Belki de ben seni haketmiyorum...

07.08.2008 / 21:37

0 yorum:

Yorum Gönder