Sana Dair - 1

28 Mart 2009 Cumartesi

 

Uzak kalmak istedim. Hoş, bunu gerçekten de istedim mi bilmiyorum ya. İçimdeki ateşin küllenmesi için şart gördüm. Ama nafile! Ben uzaklaştıkça, düşünmemeye çalıştıkça daha çok yerleştin yüreğime. Her nefes alışımda biraz daha, biraz daha işledin işledin içime. Seni yüreğimden atabilmek için nefes mi almamam gerekiyor? Nefessizliğe dayanırım ama içimdeki Sen olmadan asla! Sana biriktirdiğim özlemle yaşıyorum ben aslında. Gözlerimde Senin gözlerin, sözlerimde Senin sözlerin var şu aralar. Sevdiğin şeyleri sevmeye çalışıyorum bir gayret. Sorulan sorulara Senin gibi cevaplar veriyorum gayr-i ihtiyari.


Gün geçtikçe Seni içimde büyütüyorum. Seni içimde, en gizli yerimde saklıyorum. Nereye sakladığımı da unutmaya çalışıyorum ki olur da birileri benden Seni isterse, Seni bulamayıp da onlara veremeyeyim diye.


Seni, Senden izinsiz seviyorum; yoksa bana müsaade etmeyeceksin, biliyorum...
Seni, Senden uzakta seviyorum; yoksa buna dayanamayacağım, biliyorum...

Rüyalarıma giriyorsun artık, olmasını istediğim şekilde. Bana bir tek rüyalarımda gülümsüyorsun. Rüyalarımda sıcacık konuşuyorsun, şimdiki gibi soğuk sözler yok, her kelimenden bir anlam çıkarmaya çalışmıyorum rüyalarda. Direk bana hitap ediyorsun biliyorum. Hepsi bir rüya olduğundan her şey olmasını istediğim şekliyle...


Beni seviyorsun biliyorum ama benim Seni sevdiğim gibi değil. Olsun ben buna da razıyım. Seni mutlu edecek kişilere de amenna. Sebebi ben olmasam da olur. Seni mutlu göreyim yeter bana. Ben arkadaşın kalsam da olur. Yeter ki buna izin ver. Seni mutlu görmek her şeye bedel. Seni üzgün görmek, emin ol sevip de karşılık görememekten çok daha acıdır bana.


Senin için asla bir değerim olmayacak, biliyorum. Beni asla benim Seni sevdiğim gibi sevmeyeceksin, biliyorum. Hatta istesen de sevemezsin. Çünkü ben... Çünkü benimkisi ilk. En saf, en temiz haliyle... Ben daha önce hiçkimseyi sevmemiştim. Bu yüzden Sen benim ilkimsin... Ve düşünemiyorum Senden başkasını bu gönülde...


Ama dediğim gibi beni sevmesen de, başka birini tercih etsen de Sen mutlu ol yeter, bir başkasıyla mutlu olsan bile... Ama ne olur bu söylediklerimden sonra, ben gönlündeki kişi olmasam bile, arkadaşlığını bana çok görme... Ben Seni öyle de severim, böyle de...


Ben Seni öyle de severim, böyle de...


16.12.2008 / 23:21

0 yorum:

Yorum Gönder