Soru İşaretleri

27 Mart 2009 Cuma

 

Karanlık ne zaman daha karanlık olur?...
Sessizlik ne zaman daha sessiz?...
İnsan ne zaman daha çok üşür?...
Ben ne zaman daha fazla ben olabilirim?...
İnsanın içi en çok ne zaman acır?...
Nedir insanı üzen?...
Peki ya mutlu eden?...
Nedir insandaki kendini beğenmişlik?...
Nedir içimdeki heyecan?...
Nedir elimdeki?...
Ya yüreğimdeki?...
Annemin kokusunu alamamak mıdır benim canımı yakan?...
Yoksa babamın elini tutamamak mı?...
Nedir engel olamadığım?...
Sadece gözyaşım mı?...
Yoksa kayıp, akıp giden zaman mı?...
Beni üzen nedir?...
Ayrılık mı, çalmayan telefon mu?...
Gelmeyen mesaj mı?...
Kaynamayan tencere mi?...
Esmeyen rüzgâr mı?...
Dişimi fırçalamadığım mı?...
Sokaktaki evsiz çocuk mu, tinerci çocuk mu, burnundan akanları silmek yerine yalayan çocuk mu?...
Yoksa beni üzen BEN miyim?...
İnsanın duygularını doruk noktasına çıkaran nedir?...
Nedir bu kadar duygulu olmasını sağlayan?...
Burcunun özelliği mi?...
Burçlar bu kadar etkili midir?...
Şu anda hissettiğim nedir?...
Beni konuşmaktan alıkoyan, kafamı kurcalayan…
Gözlerimi acıtan ne?...
Uykum mu var?...
Yoksa gözlerimi ziyarete gelen yaşlar mı, gözlerimi acıtan?...
Bardağımdaki içeceğim neden bitmiş?...
Beklediğim halde neden mesaj gelmiyor?...
Ben gurbette miyim?...
Eğer öyleysem neden kimse bana yardımcı olmuyor?...
Neden sayfalardır soru soruyorum?...
İnsanı mutlu eden nedir?...
Yağmurun yağıyor olması mı?...
Nefes alıyor olması mı?...
Eşofmanlarını giyip sere-serpe uzanması mı?...
Villasının olması mı?...
İkramiye kazanması mı?...
Annesinin yanında olmak mı?...
Yanında koca bir paket cipsisinin olması mı?...
Harry Potter’ın yeni filminin yakında çıkacak olması mı?...
Yoksa yatsı namazını hemen kılıp, rahat rahat oturuyor olmak mı?...
Ya da yorgun argın işten gelip, bir sabun kokusu duymak, üstüne rahat bir şeyler geçirmek mi?...
Saçmalamak mı mutlu eder?...
Beklediğin mesajın gelmesi mi?...
Şükretmek mi?...
Dua etmek mi?...
İnsan olduğunu, Rabbin tarafından değer verildiğini bilmek mi?...
Bir bardak daha meyve suyu doldurmak mı?...
Ve hasta olduğun halde onu soğuk soğuk içmek mi?...
Gecenin bir vaktinde yemek yemek mi?...
Korku filminden korkmak mı?...
Hayatla dalga geçmek mi?...
Derdini anlatacak kimse olmasa da, içinden geçenleri kağıda dökme kabiliyetine sahip olmak mı?...
Yüzünü ne olursa olsun asmayıp, gülümsemek mi?...
Nedir olay?...
Üzen ve mutlu eden insanı NEDİR?...
05.06.2007 / 23:55

0 yorum:

Yorum Gönder