Danışma

27 Mart 2009 Cuma

 

Efenim öncelikle pattadanak giriş yapmış olduğumu bildiğimi, bunu size belirtmek istediğimi, itiraf etmeyi bir borç gördüğümü… Yok yok olmadı. Devamını getiremedim. Öhöm neyse.


Yahu nedir bu danışma? Bir kere isminde meymenet yok. Da-nış-ma. Danışma, danışma, danışma… Fazla miktarda tekrar edince olayın ne derece vahim olduğu ortaya çıkıyor. Bakın siz de çokça tekrar edin. Ya edin bir. Kardeşim aloooo ben kime diyorum? Okumayı bir bırakın sonra devam edersiniz. Bir tekrar etsenize bakın ne acayip. Da-nış-ma! “dan” diye başlaması zaten olayı (-)lere düşürüyor.


Benim yurdumun insanı, saf, temiz aaaah ah. Aklıma gelmişken bizim köyde bir amca vardı… Oy pardon konu saptı. Ne diyordum? Haa benim yurdumun insanı ne bilsin danışmaya danışılacağını. Danışma deniyorsa danışmaz. Hayır yani size yapma deseler yapar mısınız? Ayıptır yahu yapılır mı hiç? Karşımda eşek gözü kadar DANIŞMA yazıyorsa, şahsen cesaret edip de gidip danışamam. Oraya danışma yazdılarsa vardır bir bildikleri. Kendilerine danışmamızı isteselerdi “danış” yazarlardı değil mi ama? Geçmiş 2-3 kendini beğenmiş insan asmışlar tepelerine “danışma” yazısını, önlerinde sizden iyi olmasın bayağı iyi bilgisayarlar… Allah bilir onlar nette sörf yapıyorlar, rahatsız edilmemek için de tepelerine DANIŞMA yazısını koymuşlar.
Bir de yer tarif ediliyorsa olay daha da saçmalaşabiliyor. “-Abiciğim buradan git karşına danışma çıkar, danışmadan sola dön, işte orda.” Biri bana bunu dese suratına imalı imalı bakarım herhalde. Hayır yani benim alnımda aptal mı yazıyor? “Danışmadan sola dön” Çok şükür ki sola dönmek için birine danışmama gerek yok. Karşıdan bakınca o kadar mı saf gözüküyorum da sola dönmek için birine danışmamı öğütlüyorsun bana kardeşim!


Bu konu uzadıkça uzar. En iyisi mi ben keseyim. Haaa bir de “konuşma” muhabbeti var. Bizim gençlik iyi bilir messenger’deki “konuşma”yı. “X kişisi konuşmadan ayrıldı” Aramızda bir dargınlık mı var neden konuşmadan ayrıldı, konuşsaydı keşke. Hiiç iş olsun. Konuşmadı işte. Ben bu olaya da söverdim ya neyse…!


...10.2008

0 yorum:

Yorum Gönder